Aerobia është stërvitje e zgjuar për çdo moshë

Nuk është kurrë vonë për të veshur disa atlete dhe për të derdhur djersë për shëndetin e trurit, sipas një studimi të botuar në numrin në internet të Neurologjisë, më 13 maj 2020.

Studimi sugjeron që të rriturit më të vjetër, me këto aktivitete mund stimulojnë të të menduarit dhe të kujtesës, pas vetëm gjashtë muajve të ushtrimeve aerobike, transmeton portali arbresh.info

“Siç e zbulojmë të gjithë përfundimisht, humbasim pak mendërisht dhe fizikisht ndërsa plakemi. Por edhe nëse filloni një program ushtrimesh më vonë në jetë, përfitimi për trurin tuaj mund të jetë i jashtëzakonshëm, “tha autori i studimit, Marc J. Poulin, Ph.D., D.Phil., Nga Shkolla e Mjekësisë Cumming në Universitetin e Calgary në Alberta, Kanada.

“Sigurisht, ushtrimi aerobik merr gjak duke lëvizur nëpër trupin tuaj. Siç u zbulua studimi ynë, ai gjithashtu mund të marrë gjak duke lëvizur në trurin tuaj, veçanërisht në zonat përgjegjëse për rrjedhshmërinë verbale dhe funksionet ekzekutive. Gjetja jonë mund të jetë e rëndësishme, veçanërisht për të moshuarit më të moshuar në rrezik për Alzheimerin dhe çmenduritë e tjera dhe sëmundjet e trurit. ”

Studimi përfshiu 206 të rritur, të cilët para fillimit të ndërhyrjes stërvitore gjashtë mujore, punuan jo më shumë se katër ditë në javë me një intensitet të moderuar për 30 minuta ose më pak, ose jo më shumë se dy ditë në javë me një intensitet të lartë për 20 minuta ose më pak në ditë. Ata kishin një moshë mesatare 66 vjeç dhe nuk kishin histori të problemeve me zemrën dhe kujtesën. Pjesëmarrësve iu dha teste të mendimit dhe kujtesës në fillimin e studimit, si dhe një ultratinguj për të matur rrjedhën e gjakut në tru. Testimi fizik u përsërit në tre muaj, dhe të menduarit dhe testimet fizike u përsëritën në fund të gjashtë muajve.

Pjesëmarrësit u regjistruan në një program të mbikëqyrjes së ushtrimeve aerobike të mbajtur tre ditë në javë. Ndërsa përparonin përmes programit, ata e rritën stërvitjen e tyre nga një mesatare prej 20 minutash në ditë në një mesatare prej të paktën 40 minutash. Për më tepër, njerëzve u ishte kërkuar të punojnë vetë një herë në javë.

Studiuesit zbuluan se pas gjashtë muaj ushtrimesh, pjesëmarrësit u përmirësuan me 5.7% në testet e funksionit ekzekutiv, i cili përfshin fleksibilitetin mendor dhe vetë-korrigjimin. Rrjedhshmëria verbale, e cila teston se sa shpejt mund të merrni informacion, është rritur me 2.4%.

Be the first to comment

Lini një Përgjigje