10 veprime të thjeshta por të zgjasin jetën

Shkencëtarët në Universitetin Stanford kanë kryer një studim që zbuloi disa nga sekretet që mund të na ndihmojnë të jetojmë deri në 95 vjeç.

Disa rezultate të studimeve të tjera na japin një vështrim më të afërt në gjërat e përditshme nga një këndvështrim tjetër, si p.sh. këpucët tuaja. Rezulton se këto gjëra mund të kenë një ndikim të rëndësishëm në jetëgjatësinë tuaj.

Këto 10 gjëra të habitshme me të vërtetë mund ta zgjasin jetën tonë. Të gjitha këto rregulla janë të thjeshta, por efektive.

10. Vizitohuni gjithmonë nga i njëjti mjek

© A Little Bit of Heaven / The Film Department

Shkencëtarët në Universitetin e Exeter kanë provuar se nëse vizitoni të njëjtin mjek për vite me rradhë, ju në fakt po e zgjasni jetën tuaj.

Ky rregull zbatohet jo vetëm për mjekët e përgjithshëm, por edhe për një kirurg, një psikiatër dhe mjekë të tjerë.

Mjekët mund të kujtojnë karakteristikat e pacientëve të tyre dhe të vërejnë nëse diçka ndryshon. Nëse e ndërroni dhe shkoni tek një mjek i ri, ata duhet t’i zbulojnë problemet tuaja shëndetësore që nga fillimi.

9. Planifikojeni buxhetin tuaj dhe kurseni para për të ardhmen

© Mad money / Overture Films

Ekspertët financiarë dëshirojnë të heqin paralele midis shëndetit financiar dhe fizik. Grupi i studiuesve amerikanë ka zbuluar se njerëzit më të vjetër se 50 vjeç, të cilët kanë përjetuar një goditje negative të pasurisë, kishin një rrezik të dukshëm në rritje të vdekshmërisë.

Së pari, vetë stresi nuk kontribuon në shëndetin e mirë. Së dyti, kur njerëzit humbasin para, ata humbasin një mundësi për t’u kujdesur për shëndetin e tyre dhe për t’u vizituar nga mjekët e mirë.

Ndaj, ekspertët rekomandojnë që të filloni të përgatiteni për pensionin tuaj 10 vite para se të largoheni nga puna juaj. Ju gjithashtu duhet të jeni të përgatitur emocionalisht për të përballuar humbjet financiare.

8. Hani më shumë yndyrna

© Depositphotos © Pixabay

Sipas hulumtimit të paraqitur në American Heart Association’s Epidemiology and Prevention, njerëzit që konsumojnë yndyrna të monounsaturuara si ulliri, avokado, farat dhe vajra të tjera pakësojnë rrezikun e vdekjes të shkaktuar nga problemet kardiovaskulare me 16%.

Nëse gjithashtu shtoni disa yndyrna shtazore, të tilla si produkte të qumështit, vezë, pulë, mish të kuq dhe peshk në dietën tuaj, ju do të zvogëloni rrezikun e vdekjes me rreth 25%.

7. Kujdesuni për funksionin dhe shëndetin e zorrëve

© Pixabay © Pixabay

Sipas studimeve të kryera nga shkencëtarët në Universitetin McGill, sekreti i jetëgjatësisë është e gjitha tek zorrët. Bakteret e dobishme që jetojnë në to zgjasin jetën tonë.

Probiotikët kanë një ndikim të mirë në përthithjen e produkteve që hamë dhe na ndihmojnë të thithim substanca më të dobishme.

Është e rëndësishme pasi shkencëtarët kanë provuar tashmë se zorrët janë të lidhura me trurin tonë dhe është “rrëmuja” në kokë që shkakton sëmundje të traktit gastrointestinal.

6. Vishni këpucë dhe rroba të rehatshme

© Pixabay © Pixabay

Gjërat që na sjellin gëzim dhe rehati në mënyrë indirekte zgjasin jetën tonë. David Rosenbaum, një doktorant në filozofi 65 vjeçar, pohon se një nga arsyet pse ai arriti të mbijetojë këtë kohë është për shkak se ai mban këpucë të rehatshme.

Këpucët na ndihmojnë të kontrollojmë aktivitetin tonë: duke veshur këpucë të rehatshme, ecim rreth 10.000 hapa në ditë, gjë që është shumë e rëndësishme për shëndetin tonë.

5. Mos u shtrini në divan

© Sherlock / Hartswood Films

Ju mund ta zgjatni jetën nëse ulni sasinë e kohës që kaloni duke qëndruar ulur në zyrë ose duke u shtrirë në divan përpara televizorit. Nuk rekomandohet të qëndroni ulur më shumë se 2 orë ose të kaloni më shumë se 2 orë para televizorit në ditë.

Nëse i ndiqni këto rregulla, do ta zgjasni jetën tuaj me afro 3 vite.

4. Flini më gjatë në fundjavë

© Breakfast at Tiffany’s / Paramount Pictures © Silver Linings Playbook / Mirage Enterprises

Tani mund të ndalosh së fajësuari veten se fle në fundjavë!

Bazuar në studimet e Torbjörn Akerstedt, një shkencëtar nga Suedia, të fjeturit në fundjavë mund të na shpëtojë nga problemet shëndetësore dhe madje të zvogëlojmë rrezikun e vdekjes së parakohshme.

3. Pastrojeni rregullisht shtëpinë tuaj

© Anuta / livejournal.com

30 minuta aktivitet fizik në ditë dhe 5 herë në javë reduktojnë rrezikun e vdekjes së parakohshme të shkaktuar nga sëmundjet kardiovaskulare.

Kjo teori u provua nga Scott Lear dhe nga kolegët e tij të McMaster University. Përveç kësaj, ju as nuk keni nevojë të shkoni në palestër.

Duhet të kaloni pak kohë duke bërë në punët e shtëpisë si larja e dyshemesë ose marrja e pluhurave. Këto aktivitete na ndihmojnë.

Nëse keni kohë për të ecur kur shkoni apo dilni nga puna juaj, ju kontribuoni edhe më shumë në shëndetin tuaj.

2. Punoni shumë

© The Secret Life of Walter Mitty / 20th Century Fox

Shkencëtarët e Harvardit janë të sigurt se njerëzit që vendosin qëllime dhe bëjnë gjithçka për të arritur qëllimet e tyre kanë jetën më të ndritshme.

Kështu, ata që humbin rininë dhe nuk përpiqen të ndërtojnë karrierën e tyre ka të ngjarë të ndërrojnë jetë më herët se kolegët e tyre të suksesshëm.

Jeta gjithmonë ndryshon dhe ato gjëra për të cilat kemi ëndërruar në moshën 20 vjeçare nuk janë aq interesante në moshën 30 vjeçare dhe duken qesharake në 40 vjeçare.

Ndaj, është me të vërtetë e rëndësishme të mos jeni dembelë: vendosni qëllimet edhe nëse ato janë të rëndësishme vetëm për ju! Arrijini ato qëllime dhe vendosini vetes sërish të reja.

1. Bisedoni më shumë me njerëzit që ju kuptojnë

© Go On / NBC

Njerëzit të cilët kanë miq dhe të afërm mbështetës dhe të besueshëm jetojnë më gjatë.

Nuk ka rëndësi nëse keni shumë miq ose vetëm një mik të mirë që ju kupton. Nuk ka të bëjë me sasinë, por me cilësinë.

Ju mund të ndërtoni një karrierë të jashtëzakonshme dhe të fitoni shuma të mëdha parash, por nëse nuk keni dikë që ju mbështet, jeta juaj nuk mund të jetë 100% e lumtur. Ndërkohë, njerëzit e lumtur jetojnë më gjatë sesa ata të palumturit.

Banja me kripë Epsom është sekreti për një sistem më të fortë shëndetësor

Nëse doni të largoni toksinat e dëmshme nga trupi juaj, ju duhet ta provoni me patjetër këtë metodë. Do t’ju nevojitet vetëm kripë Epsom dhe një vaskë.

Kripa Epsom është e njohur kimikisht si magnez sulfati dhe është një burim i lehtë dhe i lirë i magnezit. Është shumë e rekomanduar për njerëzit që vuajnë nga dhimbjet e muskujve, mycosis, ndrydhjet, mavijosjet dhe inflamacionet.

Shtoni një filxhan kripë Epsom në një banjë të ngrohtë dhe zhytuni në të për 20-30 minuta. Ju gjithashtu mund të shtoni një pikë ose 2 pika vaj esencial livando që shton një aromë të këndshme dhe ndihmon në nxitjen e relaksimit.

Be the first to comment

Lini një Përgjigje